Klachten

Wij vinden de kwaliteit van onze dienstverleningen erg belangrijk. Daarbij proberen wij jou zo goed mogelijk van dienst te zijn. Als jij ontevreden bent, dan horen wij dit graag. Werk+Zorg neemt iedere klacht serieus. We proberen klachten zo snel mogelijk op te lossen en vervolgens proberen wij ervoor te zorgen dat een dergelijk klacht niet meer voor hoeft te komen.

Contactgegevens Werk+Zorg
T: 088 472 4240
E: info@werkpluszorg.nl

Postadres
Postbus 100
5201 AC ‘s-Hertogenbosch

Ontevreden over een zorgverzekeraar

Heb jij een zorgverzekering voor jouw medewerkers afgesloten bij Zilveren Kruis, HollandZorg of CZ en ben je ontevreden over deze zorgverzekeraar of over een beslissing om iets niet te vergoeden, meld jouw klacht dan bij de desbetreffende zorgverzekeraar.

Zilveren Kruis
Klacht indienen bij Zilveren Kruis.

HollandZorg
Klacht indienen bij HollandZorg.

CZ
Klacht indienen bij CZ.

Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen

Kom je er niet uit met de desbetreffende zorgverzekeringsmaatschappij? Dan heb je de mogelijk om jouw klacht voor te leggen aan de Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen (SKGZ). De SKGZ is het overkoepelende orgaan voor de Ombudsman Zorgverzekeringen en de Geschillencommissie Zorgverzekeringen. Zij helpt bij het oplossen van problemen tussen verzekerden en hun zorgverzekeraar.

De SKGZ kan jouw verzoek echter niet meer in behandeling nemen als een rechterlijke instantie jouw zaak in behandeling heeft of daar al een uitspraak over heeft gedaan. De SKGZ is onafhankelijk en onpartijdig.

Meer informatie vindt u op www.skgz.nl.

Al meer dan

15

jaar de grootste aanbieder van zorgverzekeringen voor tijdelijke arbeidsmigranten

Ruim

30

jaar uitzend- en verloningservaring in diverse sectoren

15

opleidingen specifiek gericht op en voor arbeidsmigranten

Waar kunnen wij u mee helpen?

 *
 *
 *
 *
 *
 *

Aanmelden nieuwsbrief

Altijd als eerste op de hoogte.

» Recente nieuwsbrief lezen?
 *
 *

Werk+Zorg ontzorgt werkgevers met arbeidsmigranten

Vragen? Bel onze helpdesk:

Maandag t/m vrijdag, 8.30 - 17.00 uur
  • Verzekerd van goede zorg
  • Dagelijks aan- en afmelden
  • Geen verplicht eigen risico